Lähteülesanne
Planeeri lõimitud õppetegevus eelkooliealiste lastega, milles kasutad IKT-põhist õppemängu (Sinu valikul).
Õppetegevuse kavandamisel määratle:
- õppetegevuse valdkond / valdkonnad
- laste vanus
- tegevuse teema
- tegevuseks vajalikud IKT vahendid ja muud metoodilised vahendid
- tegevuse eesmärgid (nii valdkondade kui üldoskuste eesmärgid)
- tegevuse ülesehitus ja kirjeldus
Õppetegevuse kavandamisel on abiks hindamiskriteeriumid.
Esita õppetegevuse kavand hiljemalt 6.10.2014.
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | IKT-põhised õppemängud
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaia õppeprotsessis – õppetegevuse kavandamine | katrinkoreikt
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaia õppeprotsessis – õppetegevuse kavandamine | IKT-põhised õppemängud
Pingback: Õppetegevus IKT-mänguga | Karin Eesmaa
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaia õppeprotsessis – õppetegevuse kavandamine | lissinairina
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaia õppeprotsessis – õppetegevuse kavandamine | IKT põhised mängud
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaia õppeprotsessis – õppetegevuse kavandamine | Kristiinast saab haridustehnoloog!
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaiaõppeprotsessis-õppetegevuse kavandamine | Tuuli blogi
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaia õppeprotsessis – õppetegevuse kavandamine | KatiN
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaia õppeprotsessis – õppetegevuse kavandamine | Minu mõtete kodu
Pingback: Minu mõtete kodu
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaia õppeprotsessis – õppetegevuse kavandamine | IKT PÕHISED ÕPPEMÄNGUD
Pingback: Õppetegevus, milles kasutad IKT-põhiseid õppemänge | Haridustehnoloogi praktikad
Pingback: Õppetegevuse läbiviimine kasutades IKT-põhis õppemängu | IKT põhised mängud
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaia õppeprotsessis – õppetegevuse kavandamine | Kätriin Kristal