Teemad
1) Ea- ja jõukohasus
2) Loodud IKT-põhised õppemängud ja nende kasutamine õppeprotsessis (arvutisse installeeritavad)
3) IKT-põhiste õppemängude loomise keskkondade ja programmide kaardistus (vähemalt 3 keskkonda)
Lähteülesanne
Analüüsi vähemalt 3 IKT-põhist arvutisse installeeritavat õppemängu/programmi lähtudest ea- ja jõukohasuse printsiibist (millises vanuses lastele, millised eeldused ja oskused peavad lapse olema jne).
Leia vähemalt 3 keskkonda, mille vahendusel luua digitaalseid õppemänge. Keskkond võib olla kasutatav nii tahvelarvutist kui ka brauseripõhine või arvutisse alla laetav. Pane kirja keskkonna lühitutvustus ning püüa leida ka juhend, keskkonna kasutamiseks!
Vaata läbi materjal keskkonna kohta, sest 9. okt kasutame neid ja siis peab olema ettevalmistus olemas.
Keskkond ise: http://www.activtable.com/builder/ See on Promethean’i interaktiivse laua juhend, kuidas luua sellele lauale ise mänge!
Vajalik ettevalmistus 9.oktoobriks, et paaristööna luua ise õppemäng!
- Tutvu materjali ja keskkonnaga
- Loe mängude koostamisel olulisi põhimõtteid: lk 89-90 ja lk 92-96
http://ptgmedia.pearsoncmg.com/images/9780321929679/samplepages/0321929675.pdf
- Mõtle, mis ainevaldkonnaga võiks sinu mäng olla seotud
- Mõtle, mis tüüpi võiks sinu mäng olla
- Püüa esimene katsetus oma arvutis valmis teha, 9. oktoobril saad seda täiendada ja testida laual
Juhend: http://www.activtable.com/ActivityBuilder-QSG.pdf
Tee ajaveebi postitus, mis annab ülevaate eelpoolnimetatud teemadest hiljemalt 1.oktoober kell 23.59.
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | katrinkoreikt
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | Karin Eesmaa
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | lissinairina
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | IKT põhised mängud
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | Minu mõtete kodu
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | mmmarelle
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | Liina
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | Kristiinast saab haridustehnoloog!
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | Tuuli blogi
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | IKT-põhised õppemängud
Pingback: IKT-põhiste õppemängude kasutamine lasteaia õppeprotsessis – õppetegevuse kavandamine | IKT-põhised õppemängud
Pingback: IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus | KatiN