IKT-põhiste õppemängude ea- ja jõukohasus

Teemad

1) Ea- ja jõukohasus

2) Loodud IKT-põhised õppemängud ja nende kasutamine õppeprotsessis (arvutisse installeeritavad)

3) IKT-põhiste õppemängude loomise keskkondade ja programmide kaardistus (vähemalt 3 keskkonda)

Lähteülesanne

Analüüsi vähemalt 3 IKT-põhist arvutisse installeeritavat õppemängu/programmi lähtudest ea- ja jõukohasuse printsiibist (millises vanuses lastele, millised eeldused ja oskused peavad lapse olema jne).

Leia vähemalt 3 keskkonda, mille vahendusel luua digitaalseid õppemänge. Keskkond võib olla kasutatav nii tahvelarvutist kui ka brauseripõhine või arvutisse alla laetav. Pane kirja keskkonna lühitutvustus ning püüa leida ka juhend, keskkonna kasutamiseks!

Vaata läbi materjal keskkonna kohta, sest  9. okt kasutame neid ja siis peab olema ettevalmistus  olemas.

Keskkond ise: http://www.activtable.com/builder/ See on Promethean’i interaktiivse laua juhend, kuidas luua sellele lauale ise mänge!

Vajalik ettevalmistus 9.oktoobriks, et paaristööna luua ise õppemäng!

  • Tutvu materjali ja keskkonnaga
  • Loe mängude koostamisel olulisi põhimõtteid: lk 89-90 ja lk 92-96

http://ptgmedia.pearsoncmg.com/images/9780321929679/samplepages/0321929675.pdf

  • Mõtle, mis ainevaldkonnaga võiks sinu mäng olla seotud
  • Mõtle, mis tüüpi võiks sinu mäng olla
  • Püüa esimene katsetus oma arvutis valmis teha, 9. oktoobril saad seda täiendada ja testida laual

Juhend: http://www.activtable.com/ActivityBuilder-QSG.pdf

Tee ajaveebi postitus, mis annab ülevaate eelpoolnimetatud teemadest hiljemalt 1.oktoober kell 23.59.