Iseseisev töö 2 – veebipõhised õppemängud

Kirjuta oma ajaveebi postitus, mis koosneb kahest osast:

1. Õppemängude teoreetiline käsitlus

 Tutvu materjalidega
1) Gamification
2) Online-Games-for-Learning
3) Simulatsiooni-mäng

Põhjenda oma postituses:
1) Mida sinu jaoks tähendab IKT-põhine mäng?
2) Selgita mõistete sisu ja tähendust (leia mõistetele oma näiteid juurde) – tõsised mängud (serious games), simulaatorid, gamification
3) Mis on veebipõhise mängu olulisemad tunnused?
4) Milline on tänapäeva õppija (vähemalt 5 märksõna ning selgitust)?
5) Milliseid märksõnu kasutada IKT-põhiste mängude otsingul?

2. Õppemängude kaardistus
Kirjuta oma ajaveebi postitus, mis sisaldab ülevaadet:

1. Kust leida IKT-põhiseid õppemänge?  –  paku omalt poolt välja vähemalt viis keskkonda/portaali/võimalust.
2. Too vähemalt 3 veebis mängitavat (brauseripõhised) õppemängu koos lühitutvustusega
3. Too välja vähemalt 3 õppemängu rakendust (koos lühitutvustusega), mis nutiseadmetele mõeldud – platvorm ei ole oluline (Android, Wind või OSX)
4. Too välja vähemalt 3 alla laetavat õppemängu (koos lühitutvustusega)

NB! Lisa keskkondade/portaalide ning mängude tutvustuste juurde ka ekraanipildid.

Postituse tähtaeg: 18. sept hiljemalt kell 23.59